torstai 6. tammikuuta 2011

Merellistä

Olen pitkän aikaa haaveillut läpikuultavista kynsistä. En vain ole tiennyt kuinka ja millä sen toteuttaa. Paikkaa vaihtaessa keksin nuo sellofaanimurskat, tai mitä lieneekään! En tiedä oikeaa nimeä sille, jos joku tietää niin valaiskoot :) Simpukkamurska siitä tulee mieleen mutta on kuitenkin vain muovia. Ne on tullut heti ensimmäisissä koristepaketeissa jotka olen tilannut. Silloin alkuun ne oli liian vaikeita käyttää, ja siksi kai jäänytkin laatikon pohjalle. Näitä aion käyttää enemmänkin jatkossa!

Kirkkaat tipit ja siihen siis glitteriä ja tuota muovimutua. Toiselle reunaa toista ja toiselle toista. Itse rakastan näitä! Kiiltää jokasuuntaan erilailla ja välkähtelee kauas <3 Jonkinlainen merellinen tunnelma näistä tulee :) Jos muutaman päivän jaksaa näitä katsella niin sitten voi taas lakata yli!







Ulkona otetut kuvat ovat kovin sinertäviä mutta niissä hologrammimainen kilto pääsee parhaiten esille. Salamalla taas oikea väri näkyy selvemmin. Koitin laittaa nyt monta kuvaa että saisin annettua mahdollisimman todenmukaisen kuvan.

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Namm, bling! :) Voikohan noita murskia käyttää luonnonkynsille, jossain olen nähnyt muistaakseni mutta itsellä ei kokemuksia.. kivalta näyttää nimittäin :)

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Heidi: Mä luulen että liuskana pystyy ja pysyykin hyvin kun on sellasta kevyttä. Mä laitoin tuohon geeliin niin ne harotti sinne tänne ja viilasin sitten ylimääräiset pois.

Oon nähnyt myös jossakin samantapaista omalla kynnellä .. Mutta ei muista missä :)

Sen verran harakka oon että aikausein pitää olla blingbling :D