torstai 20. tammikuuta 2011

Annen, Kynsikamun kynnet

Tässäpä nämä mitkä kävin kotikäynnillä tekemässä :)
Samalla kaavalla ja aineilla kun omat musta-kultaiset olivat. Lisänä laitettiin
hologrammikukkia vielä kynnen tyveen, ja peukaloon tehtiin ruusut jotka lakalla
 lakattiin kullanväriseksi.

Kynsiä ei ole siistitty kuvaan, kello oli niin paljon kun saimme ne valmiiksi ja kurja ajokeli odotti.

Menomatkalla tuli lumipallonkokoisia lepereitä lasiin ja välillä vettä! Oli kyllä hurja keli. Ennen en ole pelästynytkään niin paljoa kuin kotimatkalla. Yhtäkkiä oli komia triivu tiellä ja siihenhän mun pieni Petoseni tössähti niin että meinasin olla sillankaiteessa, sydän otti muutaman välilyönnin jo. Huh. Tässä "kotitiellä" 15km pitkällä matkalla näkee hirviä silloin tällöin ja luulin etten säikähtäisi enää mitään niin kun on hirvillä totutellut pelkäilemään. Toivottavasti teillä on ollut paremmat ajokelit! Oletko ollut läheltäpiti-tilanteessa?

5 kommenttia:

Lina kirjoitti...

Olen ollut ja porojen takia penkkaan pelmahtanut kolme kertaa pyörähtäen. Auto jäi katolleen n. metrin päähän männystä. Liekkö ollu suojelus mukana.. Muisti pätkii ja auto jäi ojaan minun ja KISSAN mentyä Kajaanin kesksussairaalaan. Yön olin tarkkailussa ja kissa kaverilla. Tämän jälkeen pari kertaa fyskaa selän kivun takia.

Anonyymi kirjoitti...

on nää niin ihanat,ja kyllä sulla hermo kestää!!!onni tuntea sinut <3 ihana se sun kynsi /OMPELULAATIKKO.eLÄKÖÖN ANTIIKKI.

JanettePunk kirjoitti...

Huih Nunnu! Kyllä joku suojelus enkeli on ollut mukana sulla! Mä kun olen jo valmiiksi määräaikaisella eläkkeellä lantioni takia, niin ei haittais jos vähän lisävammaa tulis :D Eivaan, kamalia kaikki tuollaiset onnettomuudet, ei parane moisella vitsailla :/ Hassua silti, kissa sairaalaan! Mulla tulee mielikuva kun se makoilee happimaski naamalla lanssissa :D Ihana :)

Anonyymi: Mukava että ajattelet noin! Oot ihana myös <3 Ja kyllä vaan, eläköön antiikki ja looks like antiikki :)

elna kirjoitti...

Tosi upeita kynsiä sulla :>

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Elna ja kiva kun oot tullut tutustumaan blogiini :)