maanantai 17. tammikuuta 2011

Uusi banneri ja muiden kynnet.

 Tadaaaaa! Uusi bannerini! Rakastan sitä! Kiitos avusta inkulle :)

Eilinen olikin varsinainen kynsipäivä.
Ensin tein geelit ystävättärelleni Marialle ja sitten illalla sukulaisneiti Jessica halusi lakat kouluun.
Omieni akryylikoristeet jäivät taas kesken kun en enää illalla jaksanut mitään alkaa tekemään.

Kuvat epäonnistuivat todella surkeasti. Marialle laitettiin kirkkaat tipit ja ne päälystettiin "muovinmutusella" mitä itselläni oli merelliset kynsissä. Muovisilppua mikä hohtaa vihertävänä ja päivänvalolla muunakin värinä (jos joku tietää tämän oikeaa nimeä niin hihkaisee). Marialle väri oli kirkas muovissa. Sitten laitettiin elämä risaiseksi ja lisättiin tähdenmuotoiset vihreät strassit sivuille :D Nätit tuli, vaikka kuvassa ne näyttääkin hassun littanoilta ja kummallisen mallisilta. Itse olimme tyytyväisiä joten se lienee tärkeintä. Marialle koitin myös CeasarsShopin uutta geeliä, vihreä purkki jota otin vahingossa.. Piti tilata kirkasta. No käyttöön tämäkin menee. Palauttaa ei varmaankaan avattua olisi edes voinut, postissa olisi voinut vähän geeli levitä paketissa :)

Jessican kynnet taas jäivät aika sotkuiseksi kynsinauhoilta ja vierestä. Koitin kyllä vähän siivoilla kuvankäsittelyllä, mutta sitten se vasta kamala onkin! :D Neidin kynsinauhat kun "vähän" kirvelsi niin jätettiin putsaamatta loput. No, kuluuhan ne pesussa :)
Kyllä vain ModelsOwn on erilaista kuin depend. Koitin ensin Dependillä, ja en tiedä onko mun lakoissani jotakin vikaa vai miksi se ei levity? Se jää paakuille ja TOD! epätasaiseksi. Miten niitä hehkutetaan niin paljon? Pullo on kiva kun se on pieni, mutta siihen se hyvä juttu sitten jääkin.

Olen nyt askarrellut siis 3D koristeita akryylistä ja ne on kyllä hauskoja. Jotakin vaihtelua itselle tekemiseen. Siitäkin on pitkä kun minulla on ollut valkoinen tippi, sekin on vaihtelua :)

Ja viimeisenä hehkutus kuinka voitin Nunnun arvonnassa paketin! Jihuu! Olen niiiin iloinen kun tällä arpaonnella ei paljon yleensä juhlita. Lupaisin vastauksessani vanhimmalle sisarelleni  koristelulakat koska samat löytyy jo minulta. Koristelunauhaa hopeisena, Opin lakkaa eikä fimoja ole ollenkaan joten tosi kiva päästä kokeilemaan. Silmissäni näen jo oranssit hedelmäkynnet, kesä mielessä :)

Oikein mukavaa viikkoa kaikille! Täällä tulikin eilisen huikean tuulen ja pakkasen jälkeen nollakelit joten minun on parasta ajaa vain pakolliset ajot ja pysyä sisällä kynsieni kanssa :)

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Noiden Dependejen hehkutusta mäkin olen ihmetellyt. Mulla on yksi hyvä depend, se mintunvihreä, mutta pari muuta ihan kamalia. Sen mintun takia ajattelin kuitenkin antaa parille muulle vielä mahdollisuuden, koska halpoja ovat. :)

JanettePunk kirjoitti...

Mä en hinnasta tiedä kun toin omani Puolasta, ja oli tosiaan halpoja siellä. Siksi ostinkin :) En ollut ennen edes kuullut merkistä. Mä suosin kaikkee halpaa. Paitsi nyt voitin ekan OPI:ni! Saa nähdä tuleeko musta vaikka fani! Salakäännytys.. :D

Heidi kirjoitti...

Kicksissä 3 euroa pullo ja usein 3 kahden hinnalla.
OPI -susta tulee fani :) Onnea voitosta :)
(Pistän vaikka pääni pölkylle vaikka en itsekkään yhtään OPIa omista, kun niin saakelin kalliita ovat.)

JanettePunk kirjoitti...

Mulla on kipuraja noin 8€ olut.. ja laatu on mitä on. Ne yhdetkin mitä on joka halpakaupassa on tosi hyviä lakkoja. Mulle ei pysyvyydellä ole väliä kun usein vaihtaa ja geeleissä pysyy tosi hyvin lakka, ihan erilailla, ei kulu kovin helepolla.

Sellasia ChinaGlazen tai opi n hologrammeja oon himoinnut jo kauan! Ehkä mä joskus vielä ebayhin retkahdan.. :). Siitä tulikin mieleeni kun pitää geeliä tilata niin samalla :D

Ja tietty se OPI koukuttaa! Pelottaa oikein :D

Ja sama fimoja on kiva päästä kokeileen. Oon kerran kookeillut ja ne jäi niin ärsyttävästi töröttään että huh huijaa.