tiistai 8. helmikuuta 2011

Smokkikynnet

Jotenkin mulla tulee kauluspaita ja mirri mieleen näistä kynsistä.

Hyvin yksinkertainen lakkaus. Ranskalainen vedetty ihan ylös asti ja alla joku läpikuultava valkoinen vanha  lakka. Tosin sitä ei paljoa näy kun rusetti on niin iso. Harmaa on Wild and Grazyn yksi suosikeistani, Anchorage. Raidat vedetty Tokkmanilta ostetulla Delia Art, NailArt lakalla. Joka välissä tietenkin Cesarssin pikakuivattajaa.
Akryylirusetit tehty samoilla pikkupurkeilla kuin akryylimuotti tutossa. Värkit täältä, MiMaxilta.

Kädessäni mulla on ihan uusi juttu mulle! Strassikynä! :) Se näytti ihan tavalliselta puuväriltä, teroitin sen ja edelleen en huomannut mitään eroa. Kärjestä tuli väriäkin paperille samalla tavalla kuin puuvärikynästä. Nostelin helmenpuolikkaat kynsiini sillä ja se  -ihme kyllä- TOIMII! Jännä juttu, ehkä se on niin nahkea että siihen tarttuu koristeet. Nyt voi mikrohelmienkin käyttö helpottua, jää tulitkkujen nuoleskeleminen pois :D Suosittelen strassikynää, sitä saa täältä.







Oletteko te jo kokeilleet strassikynää? Millä te siirrätte strassit, helmet, pienet jutut kynnelle pöydältä? :)

Mukavaa viikkoa kaikille <3

10 kommenttia:

inkku kirjoitti...

Näähän on tosi suloiset! :D Mulle tulee myös ystävänpäivä näistä mieleen jostain syystä.

Heidi kirjoitti...

Ihanat! Tosi kiva idea.
Mä oon kiinnitellyt strasseja yms ihan dottingtoolilla aina. Dippaan vaikka kirkkaaseen lakkaan jos ei muuten tartu, vaikka useimmat tarttuukin ihmeen hyvin.. Mutta jännä tommonen strassikynä, en oo koskaan kuullutkaan! :)

JanettePunk kirjoitti...

Vaaai ystävänpäivä Inkku, sä jo siellä fiilistelet :D

Heidi, kiitos! Mulla ei tartu muuhun kun tulitikkuun/apppelsiinipuutikkuun. Onhan tuo sillee turhake kun voi muutenkin tehdä mutta hyvä kyllä, ilman imeskelyä , yök :D Tuota dippailua en oo tajunnutkaan! Lähteekö se sitten kyllä irti, siis jää hyvin kynteen silti?

Heidi kirjoitti...

Joo siis lähtee, vähän kun esim paparilta sitä kirkasta sipasee, "dippaus" ehkä vähän väärä termi :)
Mut eipä sillä, tollanen kynä olis hauska.

RiaG Beauty Blog kirjoitti...

Hienot kynnet!

Tuo kynä onkin loistava keksintö. Mä olen kastanut dotting toolia geeliin tai lakkaan ja sillä poiminut, mutta geeli tai lakka suttaa helposti muita samassa purkissa olevia koristeita. Niinpä laitoinkin tuollaisen kynän heti tilaukseen eBaysta :D Kiitos vinkistä!

JanettePunk kirjoitti...

Polishaholic:
Hyvä! :)

Shiny kirjoitti...

Tosi kivat kynnet!! Ihanat rusetit:) Mä mä rakastan rusetteja ja on tehny mieli tilata jostain tollasii muotteja et sais tehtyy rusetteja ku itse akryylistä rusettien muokkaamien olis aika haastaavaa... Kiva idea toi strassikynä. Mulla menee aina hermot ku ne strassit ei tartu tikkuun, mur :D

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Shiny! Kynä ja muotit ja akryylit on mulla täältä http://ra.fi/WgNz

Se on kyllä aika simppeli homma, ja ihan kivaakin jos tykkää pipertää kaikkee pientä :)

Ja toi kynä oli kyllä ihan ykkönen! Pian oon varmaa ihmeissäni kuinka viitsinkään ennen sitä tulitikkuleikkejä :D

Sanna kirjoitti...

Onpa söpöt. :3

JanettePunk kirjoitti...

Kitoooos, ne oli helluuset :)