maanantai 28. maaliskuuta 2011

Sinistä sammakonkutua

Kaikilla on varmaan yksi lakka joka ei vaan toimi. Se menee aina pilalle, näkyy läpi ja ryttääntyy. Tulee epäsiistit ja sotkee. Eiks niin, vai olenko mä ainoa?

Minulla se on sininen wet'n Wild joka nyt ei päässyt kuvaan mukaan. No jokatapauksessa olin tosi iloinen kun keksin sille käyttöä konadilla. Toimii hyvin ja kirkkaan sinisenä, nyt voin hyödyntää sitä näin!
Nämä kynnet on vaan liian siniset omaan makuuni. Lähtee tänään pois. En viihdy yhtään. Jotenkin epäsiistit, joka voi johtua jo pohjalla olevasta valkoisesta lakasta. En ole ikinä saanut valkoisella aikaseksi mitään hyvää, vähän sama juttu kuin tämän sinisen kanssa. Muilla on niin nättejä valkoisia ja niin pois päin, minulla nekään ei toimi.

Kynnet sinänsä oli simppelit tehdä vaikka lakkoja menikin paljon. Pohjalle laitoin valkoisen creme W'W:n, sen päälle töpöttelin, vihreää Casuellea, sinistä koristelulakkaa ja violettia Miss Seleneä (149). Päälle sitten leimailin Kond laatasta kutuset ja laatan numero on m65. Kuvion päälle sitten Evelinen 3D lakalla ja hopeisella Royal merkkisellä lakalla pisteitä- Ne ainakin olisi voinut jäädä pois. Mutta, ei se mene aina ihan niinkuin suunnittelee, kaikkihan sen tietää :)

Pitkästä aikaa olen päässyt taas kondin käyttöön mukaan. Oli monta aikaa ettei oikein tullut käytettyä, varmaankin totaali kyllästyminen. Mutta taitaa sopia mulle muutenkin paremmin ainostaan kuviot siellä täällä kuin koko kynnen peittävät. Pitänee jatkaa kokeiluja jos vaikka oma tyyli tässäkin löytyisi.

Mitäs sanotte, onko sammakon kutua pahimmillaan :D



7 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Noi on ihan törkeen ihanat <3 ! Kiskase irti ja pistä postilla mulle tulemaan :D

JanettePunk kirjoitti...

No kiitos :D
Vois vaikka repäästäkkin! Sen verran häiritsee :)

Hemba kirjoitti...

Et ole ainut, jolla on ongelmia tiettyjen lakkojen kanssa! :D Ja Konadoinnin alottamisen kans, mulla on usein sellanen olo ettei jaksa tehdä kaikkee niin nopeesti ja tarkasti ja putsata kynsilakanpoistoaineella kokoajan. Sit kun jaksaa vaan alottaa niin se onki kivaa.

Mutta upeat nämä kynnet ovat! :)

H kirjoitti...

Naurahdin otsikolle :D mutta mun mielestä nää kynnet on oikein kivat :) ehkä siks miellyttää erityisen paljon kun muutenkin sinisestä tykkään!

JanettePunk kirjoitti...

KKuu: Nyt kun on värkit on ollut tuolla pöydällä valmiina niin tulee laitettua ja tehtyä, alottamisen vaivahan se! Kiitos kovasti :)

H: Mutta eiks ookin vähän sammakonkudun näkööstä :D
Mutta kiitos kuitenkin, mäkin tykkään sinisestä muilla tai vähemmässä määrin itsellä.

elna kirjoitti...

ihana tuo laatta! :)

JanettePunk kirjoitti...

Elna, jep , sinä on kyllä kivat kuvat :)