keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Melkein jouluiset juhlakynnet. :)

No nyt tulee monta kuvaa..
En vaan saanut vangittua näistä sitä juttua kameraan mikä itsee miellyttää, glitterit ei näy jne muut riesat mitkä varmaan kaikilla samat!

Taas ajatuksena joulukynnet. Wet'Wild pronssi alle. Sitten kukkien opettelua, ajatuksena joulutähdet ja.. noh, kukat ei vaan oo mun juttuni, siis katselen ja haluaisin niitä pitää itsellä enemmän mutta en vaan osaa tehdä niitä! Harjoitus tekee mestarin.. HopeSo! :D
Aloin värittelemään ja aina vaan tuntui orvolta. Valkoisia pilkkuja pallokynällä , sitten punaista glitteriä ja kultaista. Sitten vielä vihreät lehdykkä strassit lehtien päälle, sivuille kiertämään vihreitä mikrohelmiä. Muutama hopeinen helmi pilkkuihin, ei näkynyt joten niitä ei ole kai kun yhdessä kynnessä :)




Kuvattuna sytykeruusu lahjapakettien päällä, sain samalla ne kuvaan, hahaa! Kissin teki niiiiin hyvää kun rapsuttelin että pakko oli sekin lisätä, mukavasti myös tuo pikkupoikien sotkema, kiitollisen värinen vaalea sohva näkyy alla :/ Hieman kuvan taustan mukaan vaihtuu sävy kynsissä.

Itse tykkään hulluna näistä kynsistä ja luulen että nää nyt on sitten joulun yli mulla. Geeleissä kun aika hyvin pysyy kun laittaa kirkasta muutaman kerroksen.

Mun vihkosta _tarkoitus plagioida suoraan_ on nyt ihan mennyt plörinäksi, ideoita tuntuu tulevan vaikka naapurienkin kynsiin. Harmi kun ei ole sellaisia naapureita ketä kutsua koekaniiniksi :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kauniit! Ihanaa ku ihmiset jaksaa... Ite haen viel sitä jaksamist/inspist :) Onneksi on blogeja!

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos! Näistä mä pidit itsein paljon vaikka oon tosi kriittinen aina, aina löytyy kyllä muutenkin parannettavaa :)

Mä luen kans kovasti blogeja toisinaan ja joskus vaan tulee inspiraatio kun näkee lakkapullon :)

Anonyymi kirjoitti...

Upeat kynnet! Tulipas kamala inspis alkaa itsekin väkertämään (:

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos :) Mulla oli pitkään kateissa inspiraatio, mutta onneksi se on löytynyt! Kesällä oli niin paljon muuta puuhaa :)