perjantai 30. syyskuuta 2011

Naivisti taidetta!

No niin.. Mähän olen kertonut kuinka hitsin hyvä mä olen piirtämään!
Oon aina ollut! Tässä ajattelin toteuttaa akryylimaaleilla jotakin HELPPOA!
Rajailin sitten 3D kynällä kuviioita ja väritin ne sitten akryylimaaleilla.
Vetää sanattomaksi.
:D

Jos olisi vetänyt pintaan enemmän kirkasta niin olisi voinut pinta olla kauniinpi ja lopputulos sitämukaa tietenkin siistimpi. Mutta nää vaan tökkäs heti kättelyssä, niin en edes viitsinyt alkaa viimeistelemään karmaisevaa lopputulosta. Pitänee tyytyä näillä taiteenlahjoilla leimailuun :)

8 kommenttia:

Mirja kirjoitti...

Ei saa lannistua!!!! Ihan kivathan noi on, pirteät ja paljon värejä. Noi mustalla pohjalla olevat kukat on musta ihan hyvin onnistuneet :)

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Mirja :)
Ne on kans musta ainoot onnistuneet.. Pitänee koittaa joskus pelkästään noin.

mmeri kirjoitti...

Toi on hyvä alku(: Hrajoitus tekee mestarin, niinkuin aina sanotaan. Ei miullakaan ekoilla kerralla _mikään_ onnistunut, mutta nykyään se menee jo paljon paremmin(:

Vauhtimamma kirjoitti...

Toi musta, missä on kukka on etenkin hieno!

PaRaDeaD kirjoitti...

Noi kukat on kyllä tosiaan hienoja! Kivathan nää on! :)

JanettePunk kirjoitti...

Mmeri, kiitos, kyllä tosiaan tarvii reenata, Tästä se lähtee :D

Vauhtis, kiitos :) Se on mustakin ainoo sellanen ok..

PaRaDeaD:No hyvä että näyttää sinnepäin hyvältä, ittehän sitä havemmin on täysin tyytyväinen :) Kiitos!

JanettePunk kirjoitti...

Jei, kiitos, mä tykkään kyllä tehdä niitä :) Ei ainakaan kukaan ole maininnut. Muuten oon kerinnyt niin huonosti lukemaan muiden postauksia ettei ole silmähän sattunut :)

malla kirjoitti...

Heippa! lähetitkö sä mulle äskettäin sähköpostia??viesti hävis ennenku ennätin siihen vastaamaan....voin olla nyt ihan hakoteillä mutta laita viestiä uuestaan,jos se olit sinä:)