sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Syksyistä kynttä

Tässäpä Models Ownin Grace Green, ja päälle leimattu kuviot kaksi värisenä. Sitten vaan pilkkua pilkun perähän:)

Mielestäni ihan onnistuneetja syksyiset kynnet. Viihdyinkin näissä niin kauan että sitten kului "puhki". Olin lääkärissä näillä ja naislääkäri kysyi teenkö itse kynsiä :D







Tuo kultainen väri leimoissa on oikeasti tummanruskea Yssyn mattalakka. Ja punainen jotakin hyyyyvin hyvin vanhaa venäjän tuontia.
 Mä olen niin kyllästynyt mun konad lakkoihin, joita on huikeat pun, musta, valk, sin ja vihr. Nyt mä olenkin sitten reippaasti ottanut ihan kaikki testihin! Vaikkei ihan aina onnistukaan.. :)

Mitäs tykkäätte näistä? :)

5 kommenttia:

Ine kirjoitti...

Nämä on kyllä todella kivat syksykynnet (:

Nunnukae kirjoitti...

Oijoi, miten makiat! Hieno väriyhdistelmä! :)

JanettePunk kirjoitti...

Kiiiitos! Toi väri on kyllä miellyttävä. Ei liian räikee. Mutta sitten toisaalta aika tylsä.. :)

Mia kirjoitti...

Kauniit kynnet ovat!!

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Mia :)