tiistai 1. maaliskuuta 2011

Kevät nysät :D

Nyt ne lähti. Geelit. Viilailin ja muotoilin ja sitten päätin että jos vaikka kokeilisi taas hetken.. En tiedä kauanko maltan odotella kasvua vaikka nopeaahan nämä ovat tavanneet kasvaa. Kunhan vaan ei lohkeilisi ja katkeilisi :)

Voitin joskus aiemmin  Nunnunkynnet arvonnasta kivan paketin missä oli mm tämä oranssi OPI. Ensimmäinen  opini ja hyvältähän tuo vaikuttaa :)
Rumat on kynsinauhat, en kerinnyt päivänvalolla siivoilemaan jälkiäni paremmin. Konadin punaisella leimailtu kuvioita ja jollakin vihreällä koristelakalla pisteet. Tälläiset pirtsakat niistä tuli :)

Kauako kestää kasvaa edes muutaman millin teillä? Entäpä pysyykö ne paremmin ehjänä kulmikkaana vai pyöristettynä? Joskus olen koittanut pitää omia kulmikkaina mutta ne katkesi heti.. Nyt peukkuja näille! Otan aktiivi käyttööön Kissin kovettavan ja hätä tapauksessa vedän ohuet geelit ylle.

Hiihtoloma vieraatkin saapui ja juuri operoituna ensimmäiset varpaat. Kaunista ja huomaamatonta sitten sormiin huomenna ja pikku-neideille tietty saa laittaa väriä , väriä  ja väriä! Ihanaa :)

Hauskaa vikkoa kaikille!

6 kommenttia:

NailHai kirjoitti...

Minullakin meni peukalo nysäksi, äkkiä vain huomasin sen olevan repeämässä, ja siistin ettei tartte kipua kärsiä, kun olisi revennyt tosi pahasti.
Mulla kynnet kasvaa huonosti ja hitaasti, toisinkuin sisarellani jolla kasvaa n. 2-3mm kuukaudessa, epistä!

JanettePunk kirjoitti...

Mulla kun on geelit niin kasvu tuntuu hurjalta, saisi huoltaa viikon-kahden välein. Toivotaan että nyt se näkyy samanlailla. Toki tässä ne kuluu ja katkee ja niitä viilaa lyhyemmäksi joten.. :)

mmeri kirjoitti...

Mulla pysyy parempana joko suht mittaset kulmikkaat tai pitkät pyöristetyt. Tykkään kuitenki pitää vähän pidempinä kulmikkaina.

Heidi kirjoitti...

Omat kynnet! jee :)
Sanoisinko että kasvatusvaiheessa pyöreät on helpommat. Kulmikkaat on hel-ve-tin hitaat kasvattaa, ainakin mun. Kunnon tylppään kun saa viilata sen pään pois kokonaan, niimpä oon kasvatellut pyöreänä ja sitten vasta viilannut kun tarpeeksi pituutta.
Mulla kasvaa kynnet kans tosi hitaasti ehkä 2-3 mm kuussa?

Julia :) kirjoitti...

Minun kynnet ei pysy millään kulmikkaina, kun aina joku kulmista lohkeaa irti, eli pyöristetyt on helpompi saada pitkäksi. Mulla kasvaa silleen keskinopeaa kynnet, mutta sitte ku saan vähän mittaa niihin, niin pysyy pitkinä aika helposti :)

JanettePunk kirjoitti...

No, ensimmäiset millit jo viilattu, kun nämä liuskottuu :/ Mikähän siihen auttaisi, rasvaan käsiä aikapaljon (käsirasva-addikti) joten olisko siinä yhteys :)