torstai 19. toukokuuta 2011

Mitkähän nää olisi..

Tiedättekö sen mainoksen jossa vanha pariskunta menee jotakin nähtävyyttä katsomaan ulkomailla, kirkkoa, kappelia tms isoa, koristeellista rakennusta? Nainen huokaisee ihastuneena miehelleen että mä haluisin meille enemmän tän tyylistä ja sitten Mission Impossible musiikki soi ja sehän on Rautian tai K-raudan mainos. No pointtini oli että kun tein näitä, tuli mieleen ne laatat, lasimosaiikki ja ikkuna taideteokset. Mistä moinen mielleyhtymä- en tiedä. Kalansuomutkin voi  hyvinkin tulla mieleen! :)

Liimasin MiMaxin tipit, läpikuultavat siniset, koristelin ne paljeteille, isoilla ja pienillä ja geelit päälle.  Pienet siniset on muistaakseni tiimarin askarteluhilettä.
Nämä kyllä kiiltelee niin mageesti että en voi olla ihastelematta niitä tämän tästä! Ihanat hologrammit isommissa paljeteissa. Nehän ei paljon kuvissa näy. Ja vasen käsikin sai hyvin treeniä kun asettelin hammastikulla pikku pikku paljetteja riveihin  :D

Mikäs teillä näistä tulee mieleen? Kerro :)





5 kommenttia:

Vauhtimamma kirjoitti...

Vau miten ihanat! Se on se päällimmäinen fiilis näistä kuvista :D .

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos Mamma, mä tykkään kyllä suuresti itsekin :)

Meette kirjoitti...

Ihanat! Mun lempiväri on sininen, joten nää miellyttää silmää jo pelkästään värinsä puolesta. Koristelutkin on ihanat ja sopivasti bling blingiä :)

JanettePunk kirjoitti...

Tänks Meette, mä oon kans ihastuu tuohon siniseen, mutta kynsissä, en muualla.. Aina pitää olla pikkusen bling ;)

Sanna kirjoitti...

Oii, ihanan kesäiset! Ihanat! :)