keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Karnevaali!

Kylläpäs oli työ!
Aloin tosiaan tekemään niitä CN:n innoittamia kynsiä. Mutta sitten kaikki meni pieleen. Moneen kertaan.
Aina tuli suttua ja varmaan 4 kertaan poistin lakat ja aloitin uudelleen. Mun lakat on kaikki jo vanhoja mihin oon kyllästynyt, siitä ehkä tämä inspiraation puute. Lisäksi mulla on mielessäni vaikka mitä mutta jotenkin tökkii niin että en vaan OSAA niitä toteuttaa. Tekosyitä, tiedän. Mutta kun ei suju niin ei suju!  Kuinka työkseen tekevillä riittää ideoita! Arvostusta :)

Näistä tuli sitten loppuviimein tälläiset vappukynnet (hei se meni jo) , tai karnevaali. Tai emaliastia. Mikä vaan!
Ja nämäkin meni moneen kertaan päin honkin :D Aloitin konadilla leimaamaan kukkia. Sitten yks kaks, mikään ei enää tarttunut. Buffasin pinnan karheammaksi, ja ei. Muutama jäi ja sitten ei enää. Leimasin tavallisella lakalla, en konadin omalla. No Konadin oma kyllä pysyi ja mulla on niissä vaan niin tympiät värit. Punainen ja vihreä, musta ja valkoinen. No siniset kukkaset laimasin toisena ja Seppälän luottolakka tarttui. Siitä innostuneena aloitin koristelakalla leimaamaan, taas muutama tarttui ja sitten ei enää.. Mikä ihme! Onko muille käynyt näin? No sitten Konadin omaa taas ja tässä lopputulos. Mulle ei ole ikinä käynyt näin :/


En tiedä mikä sen teki. Hauskaa kun on iloisen väriset kynnet, mutta toooosi outoa myös :)
Voi olla että tänään länttään lisää väriä. Sitä kun ei vielä tunnu olevan niissä :D

Muistutan vielä että Facebookissa on myls NailSlave, sinne tykkäämään niin tulee päivitykset myös siellä näkyville! Ja lisäksi KT-kierrätys jossa saa myydä käytettyjä kynsitarvikkeita, rohkeasti kauppaamaan :)

8 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Tosi kivat kynnet! Ihanan värikkäät, kesäiset. :)

Mulla ei oo koskaan ollut kuviontarttumisongelmia, vaikka käytän öljypitoista kynsilakanpoistoainetta! :O Oon monesti pohtinut, että miten voi olla mahdollista kenellekään, että kuviot ei leimasimeen tartu! :/

Heidi kirjoitti...

Ihanat :)

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos! Siis ne tarttui kyllä leimaan mutta ei enää siitä kynteen :D Aika saavutus vai mitä heh :D

Vauhtimamma kirjoitti...

Tosi ihanat!

AnnemariKo kirjoitti...

Ohhoh, aika pirtsakat kynnet. :)

Varjohaikara kirjoitti...

Ihanat ja pirteät kynnet!

Mulla on käynyt Konadien kanssa ihan samalla tavalla! Yritin silloin vielä siskolle laittaa ja olin hehkuttanut Konadeja sille etukäteen. Laitoin lopulta tapahtuneen myöhäisen kellonajan piikkiin, mutta ihme juttu joka tapauksessa. :D

Shiny kirjoitti...

Ihanat! Tosi kesäiset:)

JanettePunk kirjoitti...

Vauhtimamma , Shiny: kiitos :)
ja AnneMariKo,
Hetken piti miettiä että kukas tää AnneMari onkaan mutta kuvassahan onkin niin söötti kaveri että heti tunsin <3 Pitää varoa ettei Muori saa viikonloppuna epilepsia kohtausta näistä! :D

Wheatear: Kiitos :) Niin, nyt sekin on sitte selvä että Konadin työaika loppuu klo 21, mikäs siinä sitten auttaa :D