sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Vielä sunnuntai

Tänään oi vielä tehtävä uudet lakat kun alkoi pinkki kyllästyttämään. Tapaan pitää aika tummia ja murettuja sävyjä kynsissäni tavallisimmin. Myös kunnollinen sekamelska glitteriä ja värejä miellyttää omissa sormissa.

Tänään en vielä aloittanut kirjastani ottamaan mallia koska halusin toteuttaa tämän ruudullisen sekametelisopan jota pitkään olin suunnitellut, tuli kunnon jouluruutua.

Punaisella pohjalla kullanvärisiä ja vihreitä raitoja. Kultahelmiä, muutama punainen ja vihreä glitteri liimattuna ruutuihin. Kuvasta ei saa kovin hyvää selvyyttä ja näyttää paremmalta luonnossa! ..kuulostipa pahalta :D

5 kommenttia:

inkku kirjoitti...

Nää on ihanat. :)

JanettePunk kirjoitti...

Kiitos! Raitoja on vaan hirmu vaikee saada tosi tarkoksi ja symmetriiksi ja monta puutetta ja vikaa iski omaan silmään, joten vaihtoon meni :)

Heidi kirjoitti...

Oiii, tosi kivoja kynsiä :)
Tulinkin sulle lukijaksi heti kun huomasin sun kommentin! Nuo siniset on upeat, en vaan jotenkaan saa kommentoitua sitä postausta.

JanettePunk kirjoitti...

Kiva saada lukija :D
Mä olen vielä niin huono tätäkäyttään ettenmeinannut ees kommenttiasi huomata. Kiitos kehuista, nyt on työnalla vähän jouluisemmat .. taas :)

Heidi kirjoitti...

Juu mä olen kanssa ihan hukassa sekä bloggerin ja tuon Google-raadin kanssa, en oikein tajua sitä. Systeemit on uudistuneet siitä kun viimeksi olen Bloggeria käytellyt.. :D

Kivat tuli muuten sun joulukynsistä, tosi hienosti maalattu!